maandag 12 juli 2004

Benoeming tot Dagelijks Bestuurder

Op donderdag 8 juli (of eigenlijk was het al vrijdag 9 juli) ben ik in een marathonvergadering van de deelraad Kralingen-Crooswijk benoemd tot dagelijks bestuurder. De vergadering begon ’s middags om 16.00 uur en was uiteindelijk pas tegen 1.00 uur ’s nachts afgelopen. De reden voor het lange vergaderen was de behandeling van de Voorjaarsnota. Hierbij stonden enkele belangrijke keuzes centraal, waarbij vooral geld moest worden vrijgemaakt voor de buitenruimte (onderhoud van straten e.d.). De vergadering resulteerde ook al meteen in een leuke opdracht aan mij. Er werd namelijk een motie van de VVD aangenomen om in de komende tien jaar jaarlijks ruim 20.000 Euro beschikbaar te stellen voor een Power Sportfonds. Sportverenigingen kunnen hier een beroep op doen ter ondersteuning van bepaalde sportactiviteiten. Ik kijk er naar uit om deze motie te gaan uitvoeren. En verder heb ik er zin in om samen met iedereen die bij onze deelgemeente is betrokken mij vol enthousiasme in te gaan zetten voor dat geweldige stuk Rotterdam: Kralingen-Crooswijk!