maandag 5 maart 2007

Februari druk maandje!




Omdat ik momenteel midden in een verbouwing en verhuizing zit (en dat al enkele weken zo is), heb ik wat achterstand met het bijhouden van de website. Toch is er in februari veel gebeurd. De sloop van Nieuw-Crooswijk is nu eindelijk begonnen (foto). Ook hebben we in het dagelijks bestuur een sociaal programma vastgesteld voor deze wijk. De komende jaren wordt dus niet alleen in stenen geïnvesteerd, maar vooral ook in mensen.
Een ander hoogtepunt was de opening van de Krajicek-playground. Een tenniscourt op het Schuttersveld dat ik samen met mede-financier Richard Krajicek en top-tennisser Leyton Hewitt heb geopend.
Veel tijd ook heb ik gestoken in het brengen van werkbezoeken aan de scholen in onze deelgemeente. Op een enkele na, ben ik inmiddels overal langs geweest. Door de opkomst van het concept van de brede school, krijgen scholen een steeds belangrijkere functie in de wijken. Door bij alle scholen langs te gaan heb ik een beter beeld gekregen van de kansen die hier liggen voor de toekomst.