zaterdag 17 april 2010

Afscheid van de deelgemeente


De afgelopen week werd gekenmerkt door handenschudden, toespraken, toespraken en handenschudden. Mijn afscheid van de deelgemeente is een feit. Officieel vond de wisseling donderdagavond plaats. Toen heeft de deelraad een nieuw dagelijks bestuur benoemd, waarna Gerard Schuiling en ik aftraden als bestuurders. Het is even wennen om niet meer verantwoordelijk te zijn, geen organisatie meer te hebben waar je elke dag naar toe gaat, geen collega's en geen vergaderingen. Toch is het ook weer heel inspirerend om vooruit te kijken en met mijn adviesbureau MDVA (Michel de Visser Advies) aan de slag te gaan.
In elk geval wil ik via deze weg nogmaals iedereen hartelijk bedanken voor de samenwerking in de afgelopen jaren en voor het overweldigende bezoek, de mooie woorden, kaartjes en presentjes in het kader van mijn afscheid!