maandag 26 oktober 2009

Sportief weekje!



Vorige week heb ik lekker kunnen sporten! Op woensdag was er een evenement op het Schuttersveld met het oog op de Tour de France die volgend jaar in Rotterdam van start gaat. Samen met enkele wijkprominenten mocht ik op een hometrainer de Erasmusbrug beklimmen! Die Tour is natuurlijk fantastisch en het is erg leuk dat er dus ook in het jaar voorafgaand al van alles wordt georganiseerd voor kinderen.
Donderdag heb ik meegelopen met een workshop "sportief wandelen" in het kader van een gezondsheidsmarkt in Crooswijk. De markt werd goed bezocht en dat betekent dat er dus weer heel wat mensen voorlichting hebben gehad over een gezonde lifestyle.
Vrijdag was ik bij de manege in het kader van het Rotterdamse jongerenjaar. Hoewel ik geen ruitersportervaring heb, ontkwam ik niet aan een ritje op een van de meest makke paarden die ze hebben. Voor mij duurde het maar even, maar de kinderen hadden er een dag lang heel veel pret!